Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/7747
Назва: Educational marketing in a system of university management
Автори: Shevchenko, L.S.
Ключові слова: освітній маркетинг
маркетинг освітніх послуг
маркетинг освітніх товарів
маркетинг університету
міжнародний освітній маркетинг
образовательный маркетинг
маркетинг образовательных услуг
маркетинг образовательных товаров
маркетинг университета
международный образовательный маркетинг
educational marketing
marketing of educational services
marketing of educational commodities
marketing of university
international educational marketing
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Shevchenko L. S. Educational marketing in a system of university management / L. S. Shevchenko // Strategiczne pytania światowej nauki – 2015 : materiały XI Międzynar. nauk.-prakt. konf. – Przemyśl, 2015. – Vol. 2: Ekonomiczne nauki. – P. 41–44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7747
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SHevchenko_41-44.pdf18.55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.