Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/7747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShevchenko, L.S.-
dc.date.accessioned2015-05-15T18:38:09Z-
dc.date.available2015-05-15T18:38:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationShevchenko L. S. Educational marketing in a system of university management / L. S. Shevchenko // Strategiczne pytania światowej nauki – 2015 : materiały XI Międzynar. nauk.-prakt. konf. – Przemyśl, 2015. – Vol. 2: Ekonomiczne nauki. – P. 41–44.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7747-
dc.language.isootheruk
dc.subjectосвітній маркетингuk
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk
dc.subjectмаркетинг освітніх товарівuk
dc.subjectмаркетинг університетуuk
dc.subjectміжнародний освітній маркетингuk
dc.subjectобразовательный маркетингuk
dc.subjectмаркетинг образовательных услугuk
dc.subjectмаркетинг образовательных товаровuk
dc.subjectмаркетинг университетаuk
dc.subjectмеждународный образовательный маркетингuk
dc.subjecteducational marketinguk
dc.subjectmarketing of educational servicesuk
dc.subjectmarketing of educational commoditiesuk
dc.subjectmarketing of universityuk
dc.subjectinternational educational marketinguk
dc.titleEducational marketing in a system of university managementuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHevchenko_41-44.pdf18.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.