Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7747
Title: Educational marketing in a system of university management
Authors: Shevchenko, L.S.
Keywords: освітній маркетинг
маркетинг освітніх послуг
маркетинг освітніх товарів
маркетинг університету
міжнародний освітній маркетинг
образовательный маркетинг
маркетинг образовательных услуг
маркетинг образовательных товаров
маркетинг университета
международный образовательный маркетинг
educational marketing
marketing of educational services
marketing of educational commodities
marketing of university
international educational marketing
Issue Date: 2015
Citation: Shevchenko L. S. Educational marketing in a system of university management / L. S. Shevchenko // Strategiczne pytania światowej nauki – 2015 : materiały XI Międzynar. nauk.-prakt. konf. – Przemyśl, 2015. – Vol. 2: Ekonomiczne nauki. – P. 41–44.
URI: http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7747
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SHevchenko_41-44.pdf18,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.