Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19163
Назва: Методическая парадигма обучения студентов-филологов работе с художественным текстом
Автори: Мисенёва, В.В.
Ключові слова: художній текст
соціокультурна компетенція
мала проза
іноземна аудиторія
студенти-філологи
художественный текст
социокультурная компетенция
малая проза
иностранная аудитория
студенты-филологи
literary text
sociocultural competence
small prose
foreign students
students-philologists
Дата публікації: 2021
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Мисенёва В. В. Методическая парадигма обучения студентов-филологов работе с художественным текстом / В. В. Мисенёва // Virtus: Scientific Journal. – Publisher: Center of modern pedagogy «Learning Without Boarders» (Canada). January № 50, 2021. – Р. 95–101.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується механізм використання певної послідовності сприйняття, розуміння та інтерпретації цілісної семантики художнього тексту малої прози для тренування в іноземних студентів-філологів навичок комунікативної, лінгвістичної та соціокультурної компетенції. Розглядається основний комплекс проблем, пов'язаний із розумінням тексту іноземною аудиторією та пропонуються шляхи їх вирішення.
В статье исследуется механизм использования определённой последовательности восприятия, понимания и интерпретации целостной семантики художественного текста малой прозы для выработки у иностранных студентов-филологов навыков коммуникативной, лингвистической и социокультурной компетенции. Рассматривается основной комплекс проблем, связанный с пониманием текста иностранной аудиторией, и предлагаются пути их решения.
Опис: The article explores the process of interpreting the holistic semantics of a fictional text of so called “small prose” that is aimed at developing communicative, linguistic and sociocultural competencies in foreign philology students. The main complex of problems related to the understanding of the text by a foreign audience is considered and ways to solve them are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19163
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
95-101.pdf597.33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.