Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19163
Title: Методическая парадигма обучения студентов-филологов работе с художественным текстом
Authors: Мисенёва, В.В.
Keywords: художній текст
соціокультурна компетенція
мала проза
іноземна аудиторія
студенти-філологи
художественный текст
социокультурная компетенция
малая проза
иностранная аудитория
студенты-филологи
literary text
sociocultural competence
small prose
foreign students
students-philologists
Issue Date: 2021
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Мисенёва В. В. Методическая парадигма обучения студентов-филологов работе с художественным текстом / В. В. Мисенёва // Virtus: Scientific Journal. – Publisher: Center of modern pedagogy «Learning Without Boarders» (Canada). January № 50, 2021. – Р. 95–101.
Abstract: У статті досліджується механізм використання певної послідовності сприйняття, розуміння та інтерпретації цілісної семантики художнього тексту малої прози для тренування в іноземних студентів-філологів навичок комунікативної, лінгвістичної та соціокультурної компетенції. Розглядається основний комплекс проблем, пов'язаний із розумінням тексту іноземною аудиторією та пропонуються шляхи їх вирішення.
В статье исследуется механизм использования определённой последовательности восприятия, понимания и интерпретации целостной семантики художественного текста малой прозы для выработки у иностранных студентов-филологов навыков коммуникативной, лингвистической и социокультурной компетенции. Рассматривается основной комплекс проблем, связанный с пониманием текста иностранной аудиторией, и предлагаются пути их решения.
Description: The article explores the process of interpreting the holistic semantics of a fictional text of so called “small prose” that is aimed at developing communicative, linguistic and sociocultural competencies in foreign philology students. The main complex of problems related to the understanding of the text by a foreign audience is considered and ways to solve them are suggested.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19163
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
95-101.pdf597.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.