Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18328
Назва: К. Манхайм: философско-педагогические роздум’я
Автори: Мошинская, Е.Ю.
Ключові слова: К. Манхейм
образование
общество
молодежь
знание
познание
K. Mannheim
education
society
youth
knowledge
experience
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Мошинская Е. Ю. К. Манхайм: философско-педагогические роздум’я / Е. Ю. Мошинская // Scientific discussion. – 2018. – № 23, vol. 1. – С. 22–26.
Короткий огляд (реферат): В представленной статье рассмотрены философско-педагогические размышления К. Манхейма – известного философа, социолога, культуролога, которые пока еще не нашли изучения как в философском, так и в педагогическом исследовательском поле. С позиций полипарадигмального подхода он анализирует образование в широком историческом пространстве. В центре внимания К. Манхейма образование молодежи, которую он считает ресурсом развития общества, его потенциалом. Он предлагает свое видение «образованного человека», обосновывает понятие «образовательный императив».
Опис: In this article Mannheim’s philosophical-pedagogical thoughts are analysed, who is the famous philosopher, sociologist, cultural scholar. His thoughts haven’t been studied yet as in philosophical as in pedagogical research field. From the perspective of polyparadigmal approach he examined education in the broad historical space. In the centre of Mannheim’s attention is youth’ education which he thought is the resource of society development, its capacity. He proposed his own vision of “educated man”, justified “educated imperative”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18328
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moshinska_22-26.pdf687.81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.