Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Назва: | Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи |
Автори: | Щокіна, Т.М. |
Ключові слова: | знакова система мови спрямованість особистості на засвоєння мови організація знакової системи мови за її рівнями алгоритм навчання знаковая система языка направленность личности на усвоение языка организация знаковой системы по уровням алгоритм обучения language sign system person's orientation to the language learning organization of a sign system due to its levels teaching algorithm |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758 |
Розташовується у зібраннях: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shokina_193-195.pdf | 230.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.