Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Назва: Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи
Автори: Щокіна, Т.М.
Ключові слова: знакова система мови
спрямованість особистості на засвоєння мови
організація знакової системи мови за її рівнями
алгоритм навчання
знаковая система языка
направленность личности на усвоение языка
организация знаковой системы по уровням
алгоритм обучения
language sign system
person's orientation to the language learning
organization of a sign system due to its levels
teaching algorithm
Дата публікації: 2019
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shokina_193-195.pdf230.25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.