Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Название: Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи
Авторы: Щокіна, Т.М.
Ключевые слова: знакова система мови
спрямованість особистості на засвоєння мови
організація знакової системи мови за її рівнями
алгоритм навчання
знаковая система языка
направленность личности на усвоение языка
организация знаковой системы по уровням
алгоритм обучения
language sign system
person's orientation to the language learning
organization of a sign system due to its levels
teaching algorithm
Дата публикации: 2019
Издательство: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Библиографическое описание: Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758
Располагается в коллекциях:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shokina_193-195.pdf230.25 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.