Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Название: | Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи |
Авторы: | Щокіна, Т.М. |
Ключевые слова: | знакова система мови спрямованість особистості на засвоєння мови організація знакової системи мови за її рівнями алгоритм навчання знаковая система языка направленность личности на усвоение языка организация знаковой системы по уровням алгоритм обучения language sign system person's orientation to the language learning organization of a sign system due to its levels teaching algorithm |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Библиографическое описание: | Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758 |
Располагается в коллекциях: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shokina_193-195.pdf | 230.25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.