Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩокіна, Т.М.-
dc.date.accessioned2020-03-18T16:47:56Z-
dc.date.available2020-03-18T16:47:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЩокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоru_RU
dc.subjectзнакова система мовиru_RU
dc.subjectспрямованість особистості на засвоєння мовиru_RU
dc.subjectорганізація знакової системи мови за її рівнямиru_RU
dc.subjectалгоритм навчанняru_RU
dc.subjectзнаковая система языкаru_RU
dc.subjectнаправленность личности на усвоение языкаru_RU
dc.subjectорганизация знаковой системы по уровнямru_RU
dc.subjectалгоритм обученияru_RU
dc.subjectlanguage sign systemru_RU
dc.subjectperson's orientation to the language learningru_RU
dc.subjectorganization of a sign system due to its levelsru_RU
dc.subjectteaching algorithmru_RU
dc.titleПсихологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shokina_193-195.pdf230.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.