Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щокіна, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-18T16:47:56Z | - |
dc.date.available | 2020-03-18T16:47:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758 | - |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого | ru_RU |
dc.subject | знакова система мови | ru_RU |
dc.subject | спрямованість особистості на засвоєння мови | ru_RU |
dc.subject | організація знакової системи мови за її рівнями | ru_RU |
dc.subject | алгоритм навчання | ru_RU |
dc.subject | знаковая система языка | ru_RU |
dc.subject | направленность личности на усвоение языка | ru_RU |
dc.subject | организация знаковой системы по уровням | ru_RU |
dc.subject | алгоритм обучения | ru_RU |
dc.subject | language sign system | ru_RU |
dc.subject | person's orientation to the language learning | ru_RU |
dc.subject | organization of a sign system due to its levels | ru_RU |
dc.subject | teaching algorithm | ru_RU |
dc.title | Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shokina_193-195.pdf | 230.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.