Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Title: Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи
Authors: Щокіна, Т.М.
Keywords: знакова система мови
спрямованість особистості на засвоєння мови
організація знакової системи мови за її рівнями
алгоритм навчання
знаковая система языка
направленность личности на усвоение языка
организация знаковой системы по уровням
алгоритм обучения
language sign system
person's orientation to the language learning
organization of a sign system due to its levels
teaching algorithm
Issue Date: 2019
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shokina_193-195.pdf230.25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.