Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17758
Title: | Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи |
Authors: | Щокіна, Т.М. |
Keywords: | знакова система мови спрямованість особистості на засвоєння мови організація знакової системи мови за її рівнями алгоритм навчання знаковая система языка направленность личности на усвоение языка организация знаковой системы по уровням алгоритм обучения language sign system person's orientation to the language learning organization of a sign system due to its levels teaching algorithm |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Citation: | Щокіна Т. М. Психологічні підходи до вивчення мови як різновиду знакової системи / Т. М. Щокіна // Сучасна парадигма викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : тези доп. Межуніверсит. наук.-практ. семінару, 16 квіт. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 193–195. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17758 |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shokina_193-195.pdf | 230.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.