Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлімова, Г.П.-
dc.date.accessioned2015-07-20T18:51:32Z-
dc.date.available2015-07-20T18:51:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКлімова Г. П. Історія Болонського процесу: аксіологічні орієнтири розвитку європейської вищої освіти / Г. П. Клімова // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2014. – № 3. – С. 182–192.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8368-
dc.descriptionThe article reveals the multifaceted and dynamic nature of the Bologna process. Discusses its conceptual and methodological axiological orientations and regulatory guidance documents Examines the impact of the Bologna process to strengthen European integration and competitiveness of European higher education by restructuring the system of learning at university level.uk
dc.description.abstractУ статті розкривається багатоплановий і динамічний характер Болонського процесу. Розглядаються його концептуально-методологічні аксіологічні орієнтири і нормативно-методичні документи. Аналізується вплив Болонського процесу на посилення європейської інтеграції та підвищення конкурентоспроможності європейської вищої освіти шляхом перебудови системи навчання на вузівському рівні.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectєвропейський простір вищої освітиuk
dc.subjectструктура кваліфікаційuk
dc.subjectзабезпечення якості вищої освітиuk
dc.subjectакадемічні цінностіuk
dc.subjectаксіологічні орієнтириuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectБолонский процессuk
dc.subjectевропейское пространство высшего образованияuk
dc.subjectструктура квалификацийuk
dc.subjectобеспечение качества высшего образованияuk
dc.subjectакадемические ценностиuk
dc.subjectаксиологические ориентирыuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectBologna processuk
dc.subjectEuropean Higher Education Qualifications Frameworkuk
dc.subjectquality assurance of higher educationuk
dc.subjectacademic valuesuk
dc.subjectaxiological orientationsuk
dc.titleІсторія Болонського процесу: аксіологічні орієнтири розвитку європейської вищої освітиuk
dc.title.alternativeИстория Болонского процесса: аксиологические ориентиры развития европейского высшего образованияuk
dc.title.alternativeHistory of the Bologna process: axiological orientations development of the European higher educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наукові статті кафедри соціології та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klimovа_182.pdf344.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.