Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8368
Назва: Історія Болонського процесу: аксіологічні орієнтири розвитку європейської вищої освіти
Інші назви: История Болонского процесса: аксиологические ориентиры развития европейского высшего образования
History of the Bologna process: axiological orientations development of the European higher education
Автори: Клімова, Г.П.
Ключові слова: вища освіта
Болонський процес
європейський простір вищої освіти
структура кваліфікацій
забезпечення якості вищої освіти
академічні цінності
аксіологічні орієнтири
высшее образование
Болонский процесс
европейское пространство высшего образования
структура квалификаций
обеспечение качества высшего образования
академические ценности
аксиологические ориентиры
higher education
Bologna process
European Higher Education Qualifications Framework
quality assurance of higher education
academic values
axiological orientations
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Клімова Г. П. Історія Болонського процесу: аксіологічні орієнтири розвитку європейської вищої освіти / Г. П. Клімова // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2014. – № 3. – С. 182–192.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається багатоплановий і динамічний характер Болонського процесу. Розглядаються його концептуально-методологічні аксіологічні орієнтири і нормативно-методичні документи. Аналізується вплив Болонського процесу на посилення європейської інтеграції та підвищення конкурентоспроможності європейської вищої освіти шляхом перебудови системи навчання на вузівському рівні.
Опис: The article reveals the multifaceted and dynamic nature of the Bologna process. Discusses its conceptual and methodological axiological orientations and regulatory guidance documents Examines the impact of the Bologna process to strengthen European integration and competitiveness of European higher education by restructuring the system of learning at university level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8368
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри соціології та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klimovа_182.pdf344.88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.