Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/8368
Название: Історія Болонського процесу: аксіологічні орієнтири розвитку європейської вищої освіти
Другие названия: История Болонского процесса: аксиологические ориентиры развития европейского высшего образования
History of the Bologna process: axiological orientations development of the European higher education
Авторы: Клімова, Г.П.
Ключевые слова: вища освіта
Болонський процес
європейський простір вищої освіти
структура кваліфікацій
забезпечення якості вищої освіти
академічні цінності
аксіологічні орієнтири
высшее образование
Болонский процесс
европейское пространство высшего образования
структура квалификаций
обеспечение качества высшего образования
академические ценности
аксиологические ориентиры
higher education
Bologna process
European Higher Education Qualifications Framework
quality assurance of higher education
academic values
axiological orientations
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Клімова Г. П. Історія Болонського процесу: аксіологічні орієнтири розвитку європейської вищої освіти / Г. П. Клімова // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2014. – № 3. – С. 182–192.
Аннотация: У статті розкривається багатоплановий і динамічний характер Болонського процесу. Розглядаються його концептуально-методологічні аксіологічні орієнтири і нормативно-методичні документи. Аналізується вплив Болонського процесу на посилення європейської інтеграції та підвищення конкурентоспроможності європейської вищої освіти шляхом перебудови системи навчання на вузівському рівні.
Описание: The article reveals the multifaceted and dynamic nature of the Bologna process. Discusses its conceptual and methodological axiological orientations and regulatory guidance documents Examines the impact of the Bologna process to strengthen European integration and competitiveness of European higher education by restructuring the system of learning at university level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/8368
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри соціології та політології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Klimovа_182.pdf344.88 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.