Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6779
Назва: Реклама як засіб сучасної комунікації
Автори: Бесараб, Т.П.
Ключові слова: реклама
комунікація
Дата публікації: 2014
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Бесараб Т.П. Реклама як засіб сучасної комунікації / Т.П. Бесараб // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2014. – С. 12–14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6779
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Besarab_12.pdf186.12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.