Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБесараб, Т.П.-
dc.date.accessioned2014-11-22T18:26:24Z-
dc.date.available2014-11-22T18:26:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБесараб Т.П. Реклама як засіб сучасної комунікації / Т.П. Бесараб // Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2014. – С. 12–14.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6779-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.titleРеклама як засіб сучасної комунікаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Besarab_12.pdf186.12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.