Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2275
Назва: Реклама лікарських засобів в системі господарсько-правового регулювання фармацевтичного ринку
Інші назви: Реклама лекарственных средств в системе государственно-правового регулирования фармацевтического рынка
The advertising of medicines in business and law regulation system of the pharmaceutical market
Автори: Пашков, В.М.
Ключові слова: реклама лікарських засобів
науково-технічна інформація про лікарські засоби
учасники відносин у сфері рекламування на фармацевтичному ринку
рекламна діяльність на фармацевтичному ринку
реклама лекарственных средств
научно-техническая информация о лекарственных средствах
участники отношений в сфере рекламирования на фармацевтическом рынке
рекламная деятельность на фармацевтическом рынке
фармацевтическая отрасль
фармацевтический рынок
advertising of medicines
scientific and technical information of medicines
participators of relations in advertising on the pharmaceutical area
advertising on the pharmaceutical market
Дата публікації: 2013
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Пашков В. М. Реклама лікарських засобів в системі господарсько-правового регулювання фармацевтичного ринку / В. М. Пашков // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. / Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Я. Мудрого". - Х. : Право, 2013. - № 1 (12). - С. 148-157.
Короткий огляд (реферат): Досліджено питання реклами лікарських засобів та проблеми доведення інформації про зазначену продукцію до спеціалістів як засобу господарсько-правового регулювання фармацевтичного ринку.
Исследованы вопросы рекламы лекарственных средств и проблемы доведения информации об этом виде продукции специалистам как способа хозяйственно-правового регулирования фармацевтического рынка.
This article investigates the questions of the advertising of medicines and the problems of providing information to specialists about specified produce as a tool of business and law regulation of the pharmaceutical market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2275
Розташовується у зібраннях:Наукові статті Полтавського юридичного інституту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paschkov_148.pdf317.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.