Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПашков, В.М.-
dc.date.accessioned2013-05-28T11:19:16Z-
dc.date.available2013-05-28T11:19:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПашков В. М. Реклама лікарських засобів в системі господарсько-правового регулювання фармацевтичного ринку / В. М. Пашков // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. / Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Я. Мудрого". - Х. : Право, 2013. - № 1 (12). - С. 148-157.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2275-
dc.description.abstractДосліджено питання реклами лікарських засобів та проблеми доведення інформації про зазначену продукцію до спеціалістів як засобу господарсько-правового регулювання фармацевтичного ринку.en_US
dc.description.abstractИсследованы вопросы рекламы лекарственных средств и проблемы доведения информации об этом виде продукции специалистам как способа хозяйственно-правового регулирования фармацевтического рынка.-
dc.description.abstractThis article investigates the questions of the advertising of medicines and the problems of providing information to specialists about specified produce as a tool of business and law regulation of the pharmaceutical market.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherвидавництво "Право"en_US
dc.subjectреклама лікарських засобівen_US
dc.subjectнауково-технічна інформація про лікарські засобиen_US
dc.subjectучасники відносин у сфері рекламування на фармацевтичному ринкуen_US
dc.subjectрекламна діяльність на фармацевтичному ринкуen_US
dc.subjectреклама лекарственных средствen_US
dc.subjectнаучно-техническая информация о лекарственных средствахen_US
dc.subjectучастники отношений в сфере рекламирования на фармацевтическом рынкеen_US
dc.subjectрекламная деятельность на фармацевтическом рынкеen_US
dc.subjectфармацевтическая отрасльen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectadvertising of medicinesen_US
dc.subjectscientific and technical information of medicinesen_US
dc.subjectparticipators of relations in advertising on the pharmaceutical areaen_US
dc.subjectadvertising on the pharmaceutical marketen_US
dc.titleРеклама лікарських засобів в системі господарсько-правового регулювання фармацевтичного ринкуen_US
dc.title.alternativeРеклама лекарственных средств в системе государственно-правового регулирования фармацевтического рынкаen_US
dc.title.alternativeThe advertising of medicines in business and law regulation system of the pharmaceutical marketen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті Полтавського юридичного інституту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paschkov_148.pdf317.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.