Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19431
Title: Логіко-методичний аналіз завдань ТЗНПК
Authors: Невельська-Гордєєва, О.П.
Keywords: логіка
тестове завдання
діаграма Ейлера-Вена
валідність тесту
надійність тесту
респондент
logic
test task
the graph of the Euler–Vienna
validity test
reliability test
respondent
Issue Date: 2017
Publisher: НЮУ ім. Ярослава Мудрого
Citation: Качурова С. В. Логіко-методичний аналіз завдань ТЗНПК / Качурова С. В., Невельська-Гордєєва О. П. // Вісник Академії правових наук. − 2017. − № 4. − С. 128-142.
Abstract: Перехід процесу оцінювання знань студентів з традиційних іспитів на тестові методи має багато позитивних моментів. Основна мета роботи полягає у логіко-методичному аналізі завдань тестів загальної навчальної правничої компетентності (ТЗНПК). Авторами було встановлено негативні моменти тестування. Встановлено, що це приводить до того, що тестове завдання може мати різні критерії рішення отримання суперечливих відповідей. Таким чином, замість обґрунтованого пошуку істини студенти повинні займатися вгадуванням: мислення респондентів спрямоване на рефлексію логіки укладачів тесту для вгадування відповіді. В статті проаналізовані ТЗНПК, які впроваджуються для відбору студентів на навчання в магістратурі за спеціальністю 081 «Право». Виявлено, що не всі тестові завдання стосуються лише тієї інформації, яку викладено в текстах; спростовано твердження про те, що вирішення тестових завдань не передбачає володіння якимись спеціальними предметними знаннями або термінологією; доведено, що ряд тестових завдань вимагає володіння логічними навичками та знанням науки логіки.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19431
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nevelska-Hordieieva_128-142.pdf508.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.