Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНевельська-Гордєєва, О.П.-
dc.date.accessioned2022-10-14T08:18:54Z-
dc.date.available2022-10-14T08:18:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКачурова С. В. Логіко-методичний аналіз завдань ТЗНПК / Качурова С. В., Невельська-Гордєєва О. П. // Вісник Академії правових наук. − 2017. − № 4. − С. 128-142.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19431-
dc.description.abstractПерехід процесу оцінювання знань студентів з традиційних іспитів на тестові методи має багато позитивних моментів. Основна мета роботи полягає у логіко-методичному аналізі завдань тестів загальної навчальної правничої компетентності (ТЗНПК). Авторами було встановлено негативні моменти тестування. Встановлено, що це приводить до того, що тестове завдання може мати різні критерії рішення отримання суперечливих відповідей. Таким чином, замість обґрунтованого пошуку істини студенти повинні займатися вгадуванням: мислення респондентів спрямоване на рефлексію логіки укладачів тесту для вгадування відповіді. В статті проаналізовані ТЗНПК, які впроваджуються для відбору студентів на навчання в магістратурі за спеціальністю 081 «Право». Виявлено, що не всі тестові завдання стосуються лише тієї інформації, яку викладено в текстах; спростовано твердження про те, що вирішення тестових завдань не передбачає володіння якимись спеціальними предметними знаннями або термінологією; доведено, що ряд тестових завдань вимагає володіння логічними навичками та знанням науки логіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНЮУ ім. Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectлогікаuk_UA
dc.subjectтестове завданняuk_UA
dc.subjectдіаграма Ейлера-Венаuk_UA
dc.subjectвалідність тестуuk_UA
dc.subjectнадійність тестуuk_UA
dc.subjectреспондентuk_UA
dc.subjectlogicuk_UA
dc.subjecttest taskuk_UA
dc.subjectthe graph of the Euler–Viennauk_UA
dc.subjectvalidity testuk_UA
dc.subjectreliability testuk_UA
dc.subjectrespondentuk_UA
dc.titleЛогіко-методичний аналіз завдань ТЗНПКuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nevelska-Hordieieva_128-142.pdf508.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.