Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19145
Назва: Іншомовна підготовка іноземних студентів за спеціальністю «Міжнародне право» в умовах дистанційного навчання
Автори: Романюк, Світлана Миколаївна
Ключові слова: дистанційне навчання
електронний навчальний комплекс
іншомовна компетентність
система Moodle
дистанционное обучение
электронный учебный комплекс
иноязычная компетентность
distance training
electronic educational complex
foreign language competence
Moodle system
Дата публікації: 2021
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Романюк С. М. Іншомовна підготовка іноземних студентів за спеціальністю «Міжнародне право» в умовах дистанційного навчання / С. М. Романюк // Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі вищих закладів освіти та можливі шляхи їх вирішення : тези доп. міжвуз. наук.-метод. семінару (26 січ. 2021 р., Нац. акад. Нац. гвардії України). – Харків, 2021. – С. 64–66.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені основним компонентам телекомунікаційного спілкування викладача та студента в умовах дистанційного навчання. Основним засобом є електронний навчальний комплекс, певні компоненти якого ефективно застосовувати у системи Moodle. Доведено, що дистанційний формат освіти для іноземних студентів актуалізує створення єдиної методологічної платформи з використанням інформаційно-технічних засобів та ресурсів.
Тезисы посвящены основным компонентам телекоммуникационного общения преподавателя и студента в условиях дистанционного обучения. Основным средством является электронный учебный комплекс, определённые компоненты которого эффективно применять в системе Moodle. Доказано, что дистанционный формат образования для иностранных студентов актуализирует создание единой методологической платформы с использованием информационно-технических средств и ресурсов.
Опис: Theses are devoted to the main components of telecommunication between a lecturer and a student in a distance learning environment. The main tool is an electronic educational complex, certain components of which can be effectively used in the Moodle system. It is proved that the distance education format for foreign students actualizes the creation of a unified methodological platform using information and technical means and resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19145
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64-66.pdf275.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.