Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19011
Назва: | Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності |
Автори: | Дейнеко, А.Х. Луценко, Л.С. Капустіна, Т.В. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентність фізичне виховання учні 11–12 років фізичний розвиток фізична підготовленість здравоохранительная компетентность физическое воспитание ученики 11-12 лет физическое развитие физическая подготовленность health-preserving competence physical education pupils of 11–12 years old physical development physical fitness |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Дейнеко А. Х. Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності / А. П. Дейнеко, Л. С. Луценко, Т. В. Капустіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – № 152, т. 2. – С. 49–52. |
Короткий огляд (реферат): | Мета: визначити рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11–12 років, як об’єктивного показника здоров’язбережувальної компетентності. Матеріал: у дослідженні брали участь учні загальноосвітньої школи м. Харкова. Результати: у статті розглянуто особливості фізичного розвитку учнів 11–12 років, виявлено рівень їх фізичної підготовленості і порівняно їх із загальноприйнятими нормативними показниками дітей даного віку. Висновки: проведене дослідження підтверджує, що традиційна система фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти є недостатньо ефективною щодо забезпечення оптимального рівня фізичного здоров’я школярів. Цель: определить уровень физического развития и физической подготовленности школьников 11-12 лет, как объективного показателя здравоохранительной компетентности. Материал: в исследовании принимали участие учащиеся общеобразовательной школы г. Харьков. Результаты в статье рассмотрены особенности физического развития учащихся 11-12 лет, выявлен уровень их физической подготовленности и сравнительно их с общепринятыми нормативными показателями детей данного возраста. Выводы: проведено исследование подтверждает, что традиционная система физического воспитания в учреждениях общего среднего образования недостаточно эффективной по обеспечению оптимального уровня физического здоровье школьников. |
Опис: | Purpose: to determine the level of physical development and physical fitness of students 11-12 years, as an objective indicator of health competence. Material: students of secondary school of Kharkiv took part in the research. Results: the article considers the features of physical development of students aged 11-12, the level of their physical fitness was revealed and compared with the generally accepted ones normative indicators of children of this age. Conclusions: a study confirms that the traditional system of physical education in general secondary schools education is not effective enough to ensure the optimal level of physical school health. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19011 |
ISSN: | 2311-9012 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
49-52.pdf | 509.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.