Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19011
Назва: Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності
Автори: Дейнеко, А.Х.
Луценко, Л.С.
Капустіна, Т.В.
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність
фізичне виховання
учні 11–12 років
фізичний розвиток
фізична підготовленість
здравоохранительная компетентность
физическое воспитание
ученики 11-12 лет
физическое развитие
физическая подготовленность
health-preserving competence
physical education
pupils of 11–12 years old
physical development
physical fitness
Дата публікації: 2018
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Дейнеко А. Х. Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності / А. П. Дейнеко, Л. С. Луценко, Т. В. Капустіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – № 152, т. 2. – С. 49–52.
Короткий огляд (реферат): Мета: визначити рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11–12 років, як об’єктивного показника здоров’язбережувальної компетентності. Матеріал: у дослідженні брали участь учні загальноосвітньої школи м. Харкова. Результати: у статті розглянуто особливості фізичного розвитку учнів 11–12 років, виявлено рівень їх фізичної підготовленості і порівняно їх із загальноприйнятими нормативними показниками дітей даного віку. Висновки: проведене дослідження підтверджує, що традиційна система фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти є недостатньо ефективною щодо забезпечення оптимального рівня фізичного здоров’я школярів.
Цель: определить уровень физического развития и физической подготовленности школьников 11-12 лет, как объективного показателя здравоохранительной компетентности. Материал: в исследовании принимали участие учащиеся общеобразовательной школы г. Харьков. Результаты в статье рассмотрены особенности физического развития учащихся 11-12 лет, выявлен уровень их физической подготовленности и сравнительно их с общепринятыми нормативными показателями детей данного возраста. Выводы: проведено исследование подтверждает, что традиционная система физического воспитания в учреждениях общего среднего образования недостаточно эффективной по обеспечению оптимального уровня физического здоровье школьников.
Опис: Purpose: to determine the level of physical development and physical fitness of students 11-12 years, as an objective indicator of health competence. Material: students of secondary school of Kharkiv took part in the research. Results: the article considers the features of physical development of students aged 11-12, the level of their physical fitness was revealed and compared with the generally accepted ones normative indicators of children of this age. Conclusions: a study confirms that the traditional system of physical education in general secondary schools education is not effective enough to ensure the optimal level of physical school health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19011
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-52.pdf509.44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.