Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19011
Title: Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності
Authors: Дейнеко, А.Х.
Луценко, Л.С.
Капустіна, Т.В.
Keywords: здоров’язбережувальна компетентність
фізичне виховання
учні 11–12 років
фізичний розвиток
фізична підготовленість
здравоохранительная компетентность
физическое воспитание
ученики 11-12 лет
физическое развитие
физическая подготовленность
health-preserving competence
physical education
pupils of 11–12 years old
physical development
physical fitness
Issue Date: 2018
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Дейнеко А. Х. Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності / А. П. Дейнеко, Л. С. Луценко, Т. В. Капустіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – № 152, т. 2. – С. 49–52.
Abstract: Мета: визначити рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11–12 років, як об’єктивного показника здоров’язбережувальної компетентності. Матеріал: у дослідженні брали участь учні загальноосвітньої школи м. Харкова. Результати: у статті розглянуто особливості фізичного розвитку учнів 11–12 років, виявлено рівень їх фізичної підготовленості і порівняно їх із загальноприйнятими нормативними показниками дітей даного віку. Висновки: проведене дослідження підтверджує, що традиційна система фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти є недостатньо ефективною щодо забезпечення оптимального рівня фізичного здоров’я школярів.
Цель: определить уровень физического развития и физической подготовленности школьников 11-12 лет, как объективного показателя здравоохранительной компетентности. Материал: в исследовании принимали участие учащиеся общеобразовательной школы г. Харьков. Результаты в статье рассмотрены особенности физического развития учащихся 11-12 лет, выявлен уровень их физической подготовленности и сравнительно их с общепринятыми нормативными показателями детей данного возраста. Выводы: проведено исследование подтверждает, что традиционная система физического воспитания в учреждениях общего среднего образования недостаточно эффективной по обеспечению оптимального уровня физического здоровье школьников.
Description: Purpose: to determine the level of physical development and physical fitness of students 11-12 years, as an objective indicator of health competence. Material: students of secondary school of Kharkiv took part in the research. Results: the article considers the features of physical development of students aged 11-12, the level of their physical fitness was revealed and compared with the generally accepted ones normative indicators of children of this age. Conclusions: a study confirms that the traditional system of physical education in general secondary schools education is not effective enough to ensure the optimal level of physical school health.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19011
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49-52.pdf509.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.