Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19011
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дейнеко, А.Х. | - |
dc.contributor.author | Луценко, Л.С. | - |
dc.contributor.author | Капустіна, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-29T18:24:41Z | - |
dc.date.available | 2021-09-29T18:24:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Дейнеко А. Х. Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності / А. П. Дейнеко, Л. С. Луценко, Т. В. Капустіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – № 152, т. 2. – С. 49–52. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-9012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19011 | - |
dc.description | Purpose: to determine the level of physical development and physical fitness of students 11-12 years, as an objective indicator of health competence. Material: students of secondary school of Kharkiv took part in the research. Results: the article considers the features of physical development of students aged 11-12, the level of their physical fitness was revealed and compared with the generally accepted ones normative indicators of children of this age. Conclusions: a study confirms that the traditional system of physical education in general secondary schools education is not effective enough to ensure the optimal level of physical school health. | ru_RU |
dc.description.abstract | Мета: визначити рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11–12 років, як об’єктивного показника здоров’язбережувальної компетентності. Матеріал: у дослідженні брали участь учні загальноосвітньої школи м. Харкова. Результати: у статті розглянуто особливості фізичного розвитку учнів 11–12 років, виявлено рівень їх фізичної підготовленості і порівняно їх із загальноприйнятими нормативними показниками дітей даного віку. Висновки: проведене дослідження підтверджує, що традиційна система фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти є недостатньо ефективною щодо забезпечення оптимального рівня фізичного здоров’я школярів. | ru_RU |
dc.description.abstract | Цель: определить уровень физического развития и физической подготовленности школьников 11-12 лет, как объективного показателя здравоохранительной компетентности. Материал: в исследовании принимали участие учащиеся общеобразовательной школы г. Харьков. Результаты в статье рассмотрены особенности физического развития учащихся 11-12 лет, выявлен уровень их физической подготовленности и сравнительно их с общепринятыми нормативными показателями детей данного возраста. Выводы: проведено исследование подтверждает, что традиционная система физического воспитания в учреждениях общего среднего образования недостаточно эффективной по обеспечению оптимального уровня физического здоровье школьников. | - |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | ru_RU |
dc.subject | фізичне виховання | ru_RU |
dc.subject | учні 11–12 років | ru_RU |
dc.subject | фізичний розвиток | ru_RU |
dc.subject | фізична підготовленість | ru_RU |
dc.subject | здравоохранительная компетентность | ru_RU |
dc.subject | физическое воспитание | ru_RU |
dc.subject | ученики 11-12 лет | ru_RU |
dc.subject | физическое развитие | ru_RU |
dc.subject | физическая подготовленность | ru_RU |
dc.subject | health-preserving competence | ru_RU |
dc.subject | physical education | ru_RU |
dc.subject | pupils of 11–12 years old | ru_RU |
dc.subject | physical development | ru_RU |
dc.subject | physical fitness | ru_RU |
dc.title | Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності | uk_UA |
dc.type | Article | - |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.