Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДейнеко, А.Х.-
dc.contributor.authorЛуценко, Л.С.-
dc.contributor.authorКапустіна, Т.В.-
dc.date.accessioned2021-09-29T18:24:41Z-
dc.date.available2021-09-29T18:24:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДейнеко А. Х. Показники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентності / А. П. Дейнеко, Л. С. Луценко, Т. В. Капустіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – № 152, т. 2. – С. 49–52.uk_UA
dc.identifier.issn2311-9012-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19011-
dc.descriptionPurpose: to determine the level of physical development and physical fitness of students 11-12 years, as an objective indicator of health competence. Material: students of secondary school of Kharkiv took part in the research. Results: the article considers the features of physical development of students aged 11-12, the level of their physical fitness was revealed and compared with the generally accepted ones normative indicators of children of this age. Conclusions: a study confirms that the traditional system of physical education in general secondary schools education is not effective enough to ensure the optimal level of physical school health.ru_RU
dc.description.abstractМета: визначити рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів 11–12 років, як об’єктивного показника здоров’язбережувальної компетентності. Матеріал: у дослідженні брали участь учні загальноосвітньої школи м. Харкова. Результати: у статті розглянуто особливості фізичного розвитку учнів 11–12 років, виявлено рівень їх фізичної підготовленості і порівняно їх із загальноприйнятими нормативними показниками дітей даного віку. Висновки: проведене дослідження підтверджує, що традиційна система фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти є недостатньо ефективною щодо забезпечення оптимального рівня фізичного здоров’я школярів.ru_RU
dc.description.abstractЦель: определить уровень физического развития и физической подготовленности школьников 11-12 лет, как объективного показателя здравоохранительной компетентности. Материал: в исследовании принимали участие учащиеся общеобразовательной школы г. Харьков. Результаты в статье рассмотрены особенности физического развития учащихся 11-12 лет, выявлен уровень их физической подготовленности и сравнительно их с общепринятыми нормативными показателями детей данного возраста. Выводы: проведено исследование подтверждает, что традиционная система физического воспитания в учреждениях общего среднего образования недостаточно эффективной по обеспечению оптимального уровня физического здоровье школьников.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональний юридичний університет імені Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьru_RU
dc.subjectфізичне вихованняru_RU
dc.subjectучні 11–12 роківru_RU
dc.subjectфізичний розвитокru_RU
dc.subjectфізична підготовленістьru_RU
dc.subjectздравоохранительная компетентностьru_RU
dc.subjectфизическое воспитаниеru_RU
dc.subjectученики 11-12 летru_RU
dc.subjectфизическое развитиеru_RU
dc.subjectфизическая подготовленностьru_RU
dc.subjecthealth-preserving competenceru_RU
dc.subjectphysical educationru_RU
dc.subjectpupils of 11–12 years oldru_RU
dc.subjectphysical developmentru_RU
dc.subjectphysical fitnessru_RU
dc.titleПоказники фізичної підготовленості учнів 11-12 років як складова частина здоров’язбережувальної компетентностіuk_UA
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49-52.pdf509.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.