Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18343
Назва: | Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа” |
Автори: | Ушмарова, В.В. Каданер, О.В. |
Ключові слова: | науково-методична робота вчитель початкової школи обдаровані учні коучинг концепція компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Ушмарова В. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа” / В. В. Ушмарова, О. В. Каданер // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2017. – Вип. 54. – С. 340–349. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в роботі з обдарованими учнями в процесі науково-методичної роботи. Основною формою організації науково-методичної роботи вчителів початкових класів обрано коучинг Доведено, що технологія коучингу є дієвим способом формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, оскільки забезпечує прийняття ефективних, відповідальних, усвідомлених педагогічних рішень, що сприяють розвитку здібностей і обдарованості учнів молодшого шкільного віку. Представлено приклад групової коуч-сесії, яка була проведена в межах підготовки вчителів проектних класів науково-педагогічного проекту “Інтелект України” до реалізації компетентнісного підходу в освіті обдарованих учнів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18343 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kadaner_340-349.pdf | 127.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.