Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18343
Назва: Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа”
Автори: Ушмарова, В.В.
Каданер, О.В.
Ключові слова: науково-методична робота
вчитель початкової школи
обдаровані учні
коучинг
концепція
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Ушмарова В. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа” / В. В. Ушмарова, О. В. Каданер // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2017. – Вип. 54. – С. 340–349.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в роботі з обдарованими учнями в процесі науково-методичної роботи. Основною формою організації науково-методичної роботи вчителів початкових класів обрано коучинг Доведено, що технологія коучингу є дієвим способом формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, оскільки забезпечує прийняття ефективних, відповідальних, усвідомлених педагогічних рішень, що сприяють розвитку здібностей і обдарованості учнів молодшого шкільного віку. Представлено приклад групової коуч-сесії, яка була проведена в межах підготовки вчителів проектних класів науково-педагогічного проекту “Інтелект України” до реалізації компетентнісного підходу в освіті обдарованих учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18343
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kadaner_340-349.pdf127.62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.