Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУшмарова, В.В.-
dc.contributor.authorКаданер, О.В.-
dc.date.accessioned2020-12-15T19:55:37Z-
dc.date.available2020-12-15T19:55:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУшмарова В. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа” / В. В. Ушмарова, О. В. Каданер // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2017. – Вип. 54. – С. 340–349.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18343-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в роботі з обдарованими учнями в процесі науково-методичної роботи. Основною формою організації науково-методичної роботи вчителів початкових класів обрано коучинг Доведено, що технологія коучингу є дієвим способом формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, оскільки забезпечує прийняття ефективних, відповідальних, усвідомлених педагогічних рішень, що сприяють розвитку здібностей і обдарованості учнів молодшого шкільного віку. Представлено приклад групової коуч-сесії, яка була проведена в межах підготовки вчителів проектних класів науково-педагогічного проекту “Інтелект України” до реалізації компетентнісного підходу в освіті обдарованих учнів початкової школи.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectнауково-методична роботаru_RU
dc.subjectвчитель початкової школиru_RU
dc.subjectобдаровані учніru_RU
dc.subjectкоучингru_RU
dc.subjectконцепціяru_RU
dc.subjectкомпетентнісний підхідru_RU
dc.titleОрганізація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа”ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kadaner_340-349.pdf127.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.