Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18343
Title: Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа”
Authors: Ушмарова, В.В.
Каданер, О.В.
Keywords: науково-методична робота
вчитель початкової школи
обдаровані учні
коучинг
концепція
компетентнісний підхід
Issue Date: 2017
Citation: Ушмарова В. В. Організація науково-методичної роботи з учителями початкової школи в контексті концепції “Нова українська школа” / В. В. Ушмарова, О. В. Каданер // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2017. – Вип. 54. – С. 340–349.
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в роботі з обдарованими учнями в процесі науково-методичної роботи. Основною формою організації науково-методичної роботи вчителів початкових класів обрано коучинг Доведено, що технологія коучингу є дієвим способом формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, оскільки забезпечує прийняття ефективних, відповідальних, усвідомлених педагогічних рішень, що сприяють розвитку здібностей і обдарованості учнів молодшого шкільного віку. Представлено приклад групової коуч-сесії, яка була проведена в межах підготовки вчителів проектних класів науково-педагогічного проекту “Інтелект України” до реалізації компетентнісного підходу в освіті обдарованих учнів початкової школи.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18343
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kadaner_340-349.pdf127.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.