Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13869
Назва: Преподавание юридического английского как второго языка
Автори: Лисицкая, Е.П.
Ключові слова: юридический английский
носитель языка
преподавание
юридична англійська
носій мови
викладання
legal English
native speaker
teaching
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лисицкая Е. П. Преподавание юридического английского как второго языка / Е. П. Лисицкая // Найновите научни постижения – 2016 : материали за 12-а междунар. науч. практ. конф., 15–22 марта 2016 г. – София, 2016. – Т. 6: Филологични науки. Психология и социология. История. – С. 12–16.
Короткий огляд (реферат): В статье анализируются вопросы, связанные с проблемами преподавания юридического английского языка, включающими особенности лексики и структур предложений, а также различия между национальной правовой системой и другими системами. Подчеркнуто, что для преподавателей - не носителей английского, а тем более юридического наиболее трудоемкой является деятельность по подготовке и анализу терминологии: преподаватели должны найти наиболее подходящие педагогические методы, чтобы облегчить усвоение языка и понимание студентами юридических концептов. Проблемно-ориентированные мероприятия позволяют студентам проявлять навыки и знания устно и письменно, такие как, например, конференции или международные судебные заседания.
У статті аналізуються питання, пов’язані з проблемами викладання юридичної англійської мови, що включають особливості лексики і структур пропозицій, а також відмінності між національною правовою системою та іншими системами. Підкреслено, що для викладачів - ні носіїв англійської, а тим більше юридичного найбільш трудомісткою є діяльність по підготовці та аналізу термінології: викладачі повинні знайти найбільш підходящі педагогічні методи, щоб полегшити засвоєння мови і розуміння студентами юридичних концептів. Проблемно-орієнтовані заходи дозволяють студентам проявляти навички і знання усно і письмово, такі як, наприклад, конференції або міжнародні судові засідання.
Опис: The article analyzes issues related to the problems of teaching legal English, including the features of lexicon and sentence structures, as well as the differences between the national legal system and other systems. It is emphasized that for teachers who are not native speakers of English, and especially the legal one, the most laborious is the activity on the preparation and analysis of terminology: teachers should find the most suitable pedagogical methods in order to facilitate the mastering of the language and the students' understanding of legal concepts. Problem-oriented activities allow students to demonstrate skills and knowledge orally and in writing, such as, for example, conferences or international court sessions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13869
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysytska_12-16.pdf727.13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.