Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12735
Назва: | Case studies as one of the communication methods of foreign language teaching law students |
Інші назви: | Ситуативні вправи як один із методів комунікативного навчання іноземної мови студентів-юристів Ситуативные упражнения как один из методов коммуникативного обучения иностранному языку студентов-юристов |
Автори: | Holubnycha, L.O. |
Ключові слова: | ситуативні вправи студенти-юристи монологічне мовлення лексичні навички діалогічне мовлення граматичні навички ситуативные упражнения студенты-юристы монологическая речь диалогическая речь лексические навыки грамматические навыки case studies law students monologue speech dialogical speech lexical skills grammatical skills |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Holubnycha L. O. Case studies as one of the communication methods of foreign language teaching law students / L. O. Holubnycha // Проблеми законності : зб. наук. пр. – Харків, 2016. – Вип. 135. – С. 245–254. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему ситуативності у методиці навчання іноземних мов. Дано визначення навчальної ситуації (за Д. Ізаренковим), її структуру та методичні вимоги для створення навчальної ситуації на заняттях з іноземної мови. Значну увагу приділено з’ясуванню особливостей використання ситуативних вправ під час навчання студентів-юристів іноземної мови з метою максимального надання заняттям комунікативної спрямованості. Наведено приклади застосування ситуативних вправ на заняттях зі студентами-юристами для навчання мовленнєвій (монологічне, діалогічне мовлення) та передмовленнєвій (формування лексичних та граматичних навичок) діяльності. Рассмотрена проблема ситуативности в методике обучения иностранным языкам. Дано определение учебной ситуации (по Д. Изаренкову), ее структура и методические требования для создания учебной ситуации на занятиях по иностранному языку. Значительное внимание уделено выяснению особенностей использования ситуативных упражнений при обучении студентов-юристов иностранному языку, чтобы максимально придать занятиям коммуникативную направленность. Приведены примеры применения ситуативных упражнений на занятиях со студентами-юристами для обучения речевой (монологической, диалогической речи) и предречевой (формирование лексических и грамматических навыков) деятельности. |
Опис: | The article deals with the problem of «case» in methods of teaching foreign languages. Considerable attention is paid to finding out features of using case studies during training law students a foreign language in order to maximize communication approach of classes. The papers contain examples of the use of case studies in classes of law students to train speech (monologue, dialogue speech) and speech preparation (formation of lexical and grammatical skills) activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://plaw.nlu.edu.ua/article/view/78232/83472 https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12735 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
HOLUBNYCHA_245-254.pdf | 241.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.