Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12069
Название: Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов
Авторы: Сорока, Н.А.
Ключевые слова: вивчення іноземних мов
емпіричний підхід
колективне групове навчання іноземної мови
традиційний підхід
изучение иностранных языков
эмпирический подход
коллективное групповое обучение иностранному языку
традиционный подход
foreign language learning
experiential language learning
collaborative work
traditional approach
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Сорока Н. А. Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов / Н. А. Сорока // Achievement of High School – 2016 : материали за XII междунар. науч.-практ. конф., 17–25 november 2016. – София, 2016. – Т. 8 : Психология и социология. Физическати култура и спорта. – С. 29–34.
Аннотация: Стаття пропонує порівняльний аналіз традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов. Надається психологічне обґрунтування переваг та недоліків індивідуального та спільного групового навчання.
В статье предложен сравнительный анализ традиционного и эмпирического подходов в преподавании иностранных языков. Излагается психологическое обоснование преимуществ и недостатков индивидуального и группового обучения.
Описание: The article provides the comparative analysis of the traditional and experiential approaches in foreign language teaching. The psychological explanation of the advantages and disadvantages of individual and collaborative learning is given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12069
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Soroka_29-34.pdf439.63 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.