Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12069
Title: | Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов |
Authors: | Сорока, Н.А. |
Keywords: | вивчення іноземних мов емпіричний підхід колективне групове навчання іноземної мови традиційний підхід изучение иностранных языков эмпирический подход коллективное групповое обучение иностранному языку традиционный подход foreign language learning experiential language learning collaborative work traditional approach |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Сорока Н. А. Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов / Н. А. Сорока // Achievement of High School – 2016 : материали за XII междунар. науч.-практ. конф., 17–25 november 2016. – София, 2016. – Т. 8 : Психология и социология. Физическати култура и спорта. – С. 29–34. |
Abstract: | Стаття пропонує порівняльний аналіз традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов. Надається психологічне обґрунтування переваг та недоліків індивідуального та спільного групового навчання. В статье предложен сравнительный анализ традиционного и эмпирического подходов в преподавании иностранных языков. Излагается психологическое обоснование преимуществ и недостатков индивидуального и группового обучения. |
Description: | The article provides the comparative analysis of the traditional and experiential approaches in foreign language teaching. The psychological explanation of the advantages and disadvantages of individual and collaborative learning is given. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12069 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Soroka_29-34.pdf | 439.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.