Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12069
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Н.А.-
dc.date.accessioned2017-02-06T18:48:29Z-
dc.date.available2017-02-06T18:48:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСорока Н. А. Психологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов / Н. А. Сорока // Achievement of High School – 2016 : материали за XII междунар. науч.-практ. конф., 17–25 november 2016. – София, 2016. – Т. 8 : Психология и социология. Физическати култура и спорта. – С. 29–34.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12069-
dc.descriptionThe article provides the comparative analysis of the traditional and experiential approaches in foreign language teaching. The psychological explanation of the advantages and disadvantages of individual and collaborative learning is given.en
dc.description.abstractСтаття пропонує порівняльний аналіз традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мов. Надається психологічне обґрунтування переваг та недоліків індивідуального та спільного групового навчання.en
dc.description.abstractВ статье предложен сравнительный анализ традиционного и эмпирического подходов в преподавании иностранных языков. Излагается психологическое обоснование преимуществ и недостатков индивидуального и группового обучения.-
dc.language.isootheren
dc.subjectвивчення іноземних мовen
dc.subjectемпіричний підхідen
dc.subjectколективне групове навчання іноземної мовиen
dc.subjectтрадиційний підхідen
dc.subjectизучение иностранных языковen
dc.subjectэмпирический подходen
dc.subjectколлективное групповое обучение иностранному языкуen
dc.subjectтрадиционный подходen
dc.subjectforeign language learningen
dc.subjectexperiential language learningen
dc.subjectcollaborative worken
dc.subjecttraditional approachen
dc.titleПсихологічне обґрунтування ролі індивідуального та спільного групового навчання в контексті порівняльного аналізу традиційного та емпіричного підходів у викладанні іноземних мовen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_29-34.pdf439.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.