Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6983| Назва: | Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов |
| Автори: | Щокіна, Т.М. Сорока, Н.А. |
| Ключові слова: | знак знакова система ієрархія психологічний бар’єр знаковая система иерархия психологический барьер sign sign system hierarchy psychological barrier |
| Дата публікації: | 2014 |
| Бібліографічний опис: | Щокіна Т. М. Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Nastolení moderní vědy – 2014 : Materiály X Mezinár. vědecko-prakt. konf. – Praha, 2014. – Díl. 9. – S. 65–79. |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено історичному нарису виникнення та розвитку теорії знаків та знакових систем. Через формування знакових образів у свідомості особистості формується мовленнєва модель, яка сприяє подоланню психологічного бар’єру у процесі вивчення іноземних мов. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6983 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Soroka_SHokina_65–79.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
