Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/6983
Title: Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов
Authors: Щокіна, Т.М.
Сорока, Н.А.
Keywords: знак
знакова система
ієрархія
психологічний бар’єр
знаковая система
иерархия
психологический барьер
sign
sign system
hierarchy
psychological barrier
Issue Date: 2014
Citation: Щокіна Т. М. Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Nastolení moderní vědy – 2014 : Materiály X Mezinár. vědecko-prakt. konf. – Praha, 2014. – Díl. 9. – S. 65–79.
Abstract: Статтю присвячено історичному нарису виникнення та розвитку теорії знаків та знакових систем. Через формування знакових образів у свідомості особистості формується мовленнєва модель, яка сприяє подоланню психологічного бар’єру у процесі вивчення іноземних мов.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6983
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_SHokina_65–79.pdf1.97 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.