Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6983| Title: | Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов | 
| Authors: | Щокіна, Т.М. Сорока, Н.А.  | 
| Keywords: | знак знакова система ієрархія психологічний бар’єр знаковая система иерархия психологический барьер sign sign system hierarchy psychological barrier  | 
| Issue Date: | 2014 | 
| Citation: | Щокіна Т. М. Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Nastolení moderní vědy – 2014 : Materiály X Mezinár. vědecko-prakt. konf. – Praha, 2014. – Díl. 9. – S. 65–79. | 
| Abstract: | Статтю присвячено історичному нарису виникнення та розвитку теорії знаків та знакових систем. Через формування знакових образів у свідомості особистості формується мовленнєва модель, яка сприяє подоланню психологічного бар’єру у процесі вивчення іноземних мов. | 
| URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6983 | 
| Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Soroka_SHokina_65–79.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open  | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
