Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6983Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щокіна, Т.М. | - | 
| dc.contributor.author | Сорока, Н.А. | - | 
| dc.date.accessioned | 2015-02-21T20:37:27Z | - | 
| dc.date.available | 2015-02-21T20:37:27Z | - | 
| dc.date.issued | 2014 | - | 
| dc.identifier.citation | Щокіна Т. М. Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Nastolení moderní vědy – 2014 : Materiály X Mezinár. vědecko-prakt. konf. – Praha, 2014. – Díl. 9. – S. 65–79. | en_US | 
| dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6983 | - | 
| dc.description.abstract | Статтю присвячено історичному нарису виникнення та розвитку теорії знаків та знакових систем. Через формування знакових образів у свідомості особистості формується мовленнєва модель, яка сприяє подоланню психологічного бар’єру у процесі вивчення іноземних мов. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.subject | знак | en_US | 
| dc.subject | знакова система | en_US | 
| dc.subject | ієрархія | en_US | 
| dc.subject | психологічний бар’єр | en_US | 
| dc.subject | знаковая система | en_US | 
| dc.subject | иерархия | en_US | 
| dc.subject | психологический барьер | en_US | 
| dc.subject | sign | en_US | 
| dc.subject | sign system | en_US | 
| dc.subject | hierarchy | en_US | 
| dc.subject | psychological barrier | en_US | 
| dc.title | Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Soroka_SHokina_65–79.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open  | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
