Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6983
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щокіна, Т.М. | - |
dc.contributor.author | Сорока, Н.А. | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-21T20:37:27Z | - |
dc.date.available | 2015-02-21T20:37:27Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Щокіна Т. М. Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Nastolení moderní vědy – 2014 : Materiály X Mezinár. vědecko-prakt. konf. – Praha, 2014. – Díl. 9. – S. 65–79. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/6983 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено історичному нарису виникнення та розвитку теорії знаків та знакових систем. Через формування знакових образів у свідомості особистості формується мовленнєва модель, яка сприяє подоланню психологічного бар’єру у процесі вивчення іноземних мов. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | знак | en_US |
dc.subject | знакова система | en_US |
dc.subject | ієрархія | en_US |
dc.subject | психологічний бар’єр | en_US |
dc.subject | знаковая система | en_US |
dc.subject | иерархия | en_US |
dc.subject | психологический барьер | en_US |
dc.subject | sign | en_US |
dc.subject | sign system | en_US |
dc.subject | hierarchy | en_US |
dc.subject | psychological barrier | en_US |
dc.title | Теоретичний огляд виникнення та розвитку знакових систем у психолого-методологічному аспекті викладання іноземних мов | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_SHokina_65–79.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.