Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12506
Назва: Модернізація організації педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині ХХ ст.
Автори: Кузнецова, О.Ю.
Ключові слова: педагогічна підготовка
навчальний план
педагогічна практика
предметний ментор
професійний ментор
тьютор
Велика Британія
педагогическая подготовка
учебный план
педагогическая практика
предметный ментор
профессиональный ментор
Великобритания
teacher training
curriculum
school practice
subject mentor
professional mentor
tutor
Great Britain
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кузнецова О. Ю. Модернізація організації педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині ХХ ст. / О. Ю. Кузнецова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. – Харків. нац. ун-т. ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – Вип. ХХХIV. – С. 150–160.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміни в організації педагогічної підготовки у Великій Британії другої половини ХХ ст. Встановлено переважання послідовної моделі здобуття педагогічної освіти. Розкрито структуру навчального плану однорічної педагогічної підготовки. Встановлено посилення ролі практичної педагогічної підготовки у школі. Схарактеризовано коло осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.
В статье рассмотрены изменения в организации педагогической подготовки в Великобритании во второй половине ХХ ст. Установлена приоритетность последовательной модели получения педагогической подготовки. Раскрыта структура учебного плана одногодичной педагогической подготовки. Установлено усиление роли практической педагогической подготовки в школе. Охарактеризован круг лиц (предметные менторы, профессиональные менторы, тьюторы), на которых возлагается ответственность за обеспечение надлежащей подготовки будущих учителей.
Опис: The article deals with the modifications in the organization of pedagogical training in Great Britain in the second part of XX century. The priority of the sequential teacher training model is determined. The structure of a one-year PGCE course is discussed. The growing role of school-based pedagogical training is revealed. Special attention is given to the staff responsible for the efficiency of the teacher training system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912/2671
http://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12506
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuznecova_150-160.pdf293.49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.