Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12506
Title: Модернізація організації педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині ХХ ст.
Authors: Кузнецова, О.Ю.
Keywords: педагогічна підготовка
навчальний план
педагогічна практика
предметний ментор
професійний ментор
тьютор
Велика Британія
педагогическая подготовка
учебный план
педагогическая практика
предметный ментор
профессиональный ментор
Великобритания
teacher training
curriculum
school practice
subject mentor
professional mentor
tutor
Great Britain
Issue Date: 2014
Citation: Кузнецова О. Ю. Модернізація організації педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині ХХ ст. / О. Ю. Кузнецова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. – Харків. нац. ун-т. ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – Вип. ХХХIV. – С. 150–160.
Abstract: У статті розглянуто зміни в організації педагогічної підготовки у Великій Британії другої половини ХХ ст. Встановлено переважання послідовної моделі здобуття педагогічної освіти. Розкрито структуру навчального плану однорічної педагогічної підготовки. Встановлено посилення ролі практичної педагогічної підготовки у школі. Схарактеризовано коло осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.
В статье рассмотрены изменения в организации педагогической подготовки в Великобритании во второй половине ХХ ст. Установлена приоритетность последовательной модели получения педагогической подготовки. Раскрыта структура учебного плана одногодичной педагогической подготовки. Установлено усиление роли практической педагогической подготовки в школе. Охарактеризован круг лиц (предметные менторы, профессиональные менторы, тьюторы), на которых возлагается ответственность за обеспечение надлежащей подготовки будущих учителей.
Description: The article deals with the modifications in the organization of pedagogical training in Great Britain in the second part of XX century. The priority of the sequential teacher training model is determined. The structure of a one-year PGCE course is discussed. The growing role of school-based pedagogical training is revealed. Special attention is given to the staff responsible for the efficiency of the teacher training system.
URI: http://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912/2671
http://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12506
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznecova_150-160.pdf293.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.