Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, О.Ю.-
dc.date.accessioned2017-04-16T18:45:49Z-
dc.date.available2017-04-16T18:45:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКузнецова О. Ю. Модернізація організації педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині ХХ ст. / О. Ю. Кузнецова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр. – Харків. нац. ун-т. ім. В. Н. Каразіна. – Харків, 2014. – Вип. ХХХIV. – С. 150–160.en
dc.identifier.urihttp://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912/2671-
dc.identifier.urihttp://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912-
dc.identifier.urihttp://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12506-
dc.descriptionThe article deals with the modifications in the organization of pedagogical training in Great Britain in the second part of XX century. The priority of the sequential teacher training model is determined. The structure of a one-year PGCE course is discussed. The growing role of school-based pedagogical training is revealed. Special attention is given to the staff responsible for the efficiency of the teacher training system.en
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміни в організації педагогічної підготовки у Великій Британії другої половини ХХ ст. Встановлено переважання послідовної моделі здобуття педагогічної освіти. Розкрито структуру навчального плану однорічної педагогічної підготовки. Встановлено посилення ролі практичної педагогічної підготовки у школі. Схарактеризовано коло осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены изменения в организации педагогической подготовки в Великобритании во второй половине ХХ ст. Установлена приоритетность последовательной модели получения педагогической подготовки. Раскрыта структура учебного плана одногодичной педагогической подготовки. Установлено усиление роли практической педагогической подготовки в школе. Охарактеризован круг лиц (предметные менторы, профессиональные менторы, тьюторы), на которых возлагается ответственность за обеспечение надлежащей подготовки будущих учителей.-
dc.language.isootheren
dc.subjectпедагогічна підготовкаen
dc.subjectнавчальний планen
dc.subjectпедагогічна практикаen
dc.subjectпредметний менторen
dc.subjectпрофесійний менторen
dc.subjectтьюторen
dc.subjectВелика Британіяen
dc.subjectпедагогическая подготовкаen
dc.subjectучебный планen
dc.subjectпедагогическая практикаen
dc.subjectпредметный менторen
dc.subjectпрофессиональный менторen
dc.subjectВеликобританияen
dc.subjectteacher trainingen
dc.subjectcurriculumen
dc.subjectschool practiceen
dc.subjectsubject mentoren
dc.subjectprofessional mentoren
dc.subjecttutoren
dc.subjectGreat Britainen
dc.titleМодернізація організації педагогічної освіти у Великій Британії у другій половині ХХ ст.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznecova_150-160.pdf293.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.