Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7738
Назва: Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів
Автори: Щокіна, Т.М.
Сорока, Н.А.
Ключові слова: діалогічне та монологічне мовлення
знакова система мови
комунікативні моделі
сприйняття та засвоєння мови
диалогическая и монологическая речь
знаковая система языка
коммуникативные модели
восприятие и усвоение языка
dialogue and monologue
language sign system
communicative models
language perception and acquisition
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Щокіна Т. М. Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Modern scientific potential – 2015 : materials of the XI International scientific and pract. conf., February 28 – March 7, 2015. – Vol. 21: Psychology and sociology. – Sheffield, 2015. – P. 64–75.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено огляду психологічних принципів формування знакових систем на прикладі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів. Проаналізована система співвідношень нервових центрів особистості, які забезпечують засвоєння та використання знакових систем мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7738
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_SHokina_64–75.pdf1.25 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.