Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7738
Назва: | Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів |
Автори: | Щокіна, Т.М. Сорока, Н.А. |
Ключові слова: | діалогічне та монологічне мовлення знакова система мови комунікативні моделі сприйняття та засвоєння мови диалогическая и монологическая речь знаковая система языка коммуникативные модели восприятие и усвоение языка dialogue and monologue language sign system communicative models language perception and acquisition |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Щокіна Т. М. Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Modern scientific potential – 2015 : materials of the XI International scientific and pract. conf., February 28 – March 7, 2015. – Vol. 21: Psychology and sociology. – Sheffield, 2015. – P. 64–75. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено огляду психологічних принципів формування знакових систем на прикладі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів. Проаналізована система співвідношень нервових центрів особистості, які забезпечують засвоєння та використання знакових систем мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7738 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_SHokina_64–75.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.