Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7738| Title: | Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів |
| Authors: | Щокіна, Т.М. Сорока, Н.А. |
| Keywords: | діалогічне та монологічне мовлення знакова система мови комунікативні моделі сприйняття та засвоєння мови диалогическая и монологическая речь знаковая система языка коммуникативные модели восприятие и усвоение языка dialogue and monologue language sign system communicative models language perception and acquisition |
| Issue Date: | 2015 |
| Citation: | Щокіна Т. М. Психологічні принципи формування знакових систем на етапах навчання іноземній мові з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів / Н. А. Сорока, Т. М. Щокіна // Modern scientific potential – 2015 : materials of the XI International scientific and pract. conf., February 28 – March 7, 2015. – Vol. 21: Psychology and sociology. – Sheffield, 2015. – P. 64–75. |
| Abstract: | Статтю присвячено огляду психологічних принципів формування знакових систем на прикладі викладання англійської мови у вищих навчальних закладах з урахуванням індивідуальних психофізіологічних характеристик студентів. Проаналізована система співвідношень нервових центрів особистості, які забезпечують засвоєння та використання знакових систем мови. |
| URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7738 |
| Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Soroka_SHokina_64–75.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
