Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5846
Назва: | Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами |
Автори: | Сорока, Н.А. Щокіна, Т.М. |
Ключові слова: | оптимальний алгоритм навчання організація знакової системи мови за її рівнями слово-знак спрямованість особистості на засвоєння мови направленность личности на усвоение языка оптимальный алгоритм обучения организация знаковой системы по уровням person's orientation to the language learning optimal algorithm of learning organization of a sign system due to its levels word-sign |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_SHokina_94-101.pdf | 174.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.