Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5846
Назва: Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами
Автори: Сорока, Н.А.
Щокіна, Т.М.
Ключові слова: оптимальний алгоритм навчання
організація знакової системи мови за її рівнями
слово-знак
спрямованість особистості на засвоєння мови
направленность личности на усвоение языка
оптимальный алгоритм обучения
организация знаковой системы по уровням
person's orientation to the language learning
optimal algorithm of learning
organization of a sign system due to its levels
word-sign
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_SHokina_94-101.pdf174.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.