Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5846
Название: Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами
Авторы: Сорока, Н.А.
Щокіна, Т.М.
Ключевые слова: оптимальний алгоритм навчання
організація знакової системи мови за її рівнями
слово-знак
спрямованість особистості на засвоєння мови
направленность личности на усвоение языка
оптимальный алгоритм обучения
организация знаковой системы по уровням
person's orientation to the language learning
optimal algorithm of learning
organization of a sign system due to its levels
word-sign
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101.
Аннотация: У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Soroka_SHokina_94-101.pdf174.69 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.