Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5846
Название: | Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами |
Авторы: | Сорока, Н.А. Щокіна, Т.М. |
Ключевые слова: | оптимальний алгоритм навчання організація знакової системи мови за її рівнями слово-знак спрямованість особистості на засвоєння мови направленность личности на усвоение языка оптимальный алгоритм обучения организация знаковой системы по уровням person's orientation to the language learning optimal algorithm of learning organization of a sign system due to its levels word-sign |
Дата публикации: | 2013 |
Библиографическое описание: | Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101. |
Аннотация: | У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka_SHokina_94-101.pdf | 174.69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.