Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/3548
Назва: Поняття "виборчі технології": основні концептуальні підходи
Інші назви: Понятие «избирательные технологии»: основные концептуальные подходы
The notion «electoral techniques»: basic conceptual approaches
Автори: Поліщук, І.О.
Ключові слова: виборчі технології
демократія
політичний маркетинг
засоби масової інформації
політична партія
електоральний процес
избирательные технологии
демократия
политический маркетинг
средства массовой информации
политическая партия
электоральный процесс
electoral technique
democracy
political marketing
mass media
political party
electoral process
Дата публікації: 2011
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Поліщук, І. О. Поняття "виборчі технології": основні концептуальні підходи / І. О. Поліщук, Т. М. Моторнюк // Вісник Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого. Сер. Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. / Національна юридична академія України ім. Я. Мудрого. - Х. : Право, 2011. - 2011. №7. - С. 189-200. - Бібліогр. : с. 199.
Короткий огляд (реферат): Розкрито основні концептуальні підходи до поняття «виборчі технології», які утворилися у сучасній політичній науці. Наведено субкатегоріальний апарат, який віддзеркалює основну палітру дефініцій даного поняття. Проаналізовано зміст головних етапів еволюції виборчих технологій. Зроблено висновок про те що основна аналітична перспектива розгляду поняття «виборчі технології» пов'язана з розвитком маркетингової парадигми.
Раскрыты основные концептуальные подходы к понятию «избирательные технологии», которые образовались в современной политической науке. Приведен субкатегориальный аппарат, который отражает основную палитру дефиниций данного понятия. Анализируется содержание главных этапов эволюции избирательных технологий. Делается вывод, что основная аналитическая перспектива рассмотрения понятия «избирательные технологии» связана с развитием маркетинговой парадигмы.
Basic conceptual approaches to the term «electoral techniques» developed in modern political science are disclosed. Sub-categorial apparatus which reveals the main set of definitions of this notion is given. The content of main evolution stages of the electoral techniques is analyzed. It is concluded that the main analytical perspective of the consideration of the notion «electoral technique» is connected with the development of marketing paradigm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3548
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри соціології та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polishchuk_189.pdf349.3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.