Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2142
Назва: Інноваційна складова предмета договору комерційної концесії
Інші назви: Инновационная составляющая в предмете договора коммерческой концессии
Innovative component in the subject of franchise agreement
Автори: Гладка, О.В.
Ключові слова: інновації
інноваційна діяльність
інноваційний продукт
маркетинг інновацій
ноу-хау
франчайзинг
инновации
инновационная деятельность
инновационный продукт
маркетинг инноваций
договор концессии
innovations
innovation
product innovation
marketing innovation
know-how
franchising
Дата публікації: 2012
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Гладка О. В. Інноваційна складова предмета договору комерційної концесії / О. В. Гладка // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. - Х. : Право, 2012. - № 2 (9). - С. 149-156.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості відносин франчайзингу в аспекті інноваційної діяльності, специфіку інноваційного потенціалу договору франчайзингу. Проаналізовано законодавчо закріплені визначення інновацій та інноваційного продукту. Визначено місце та особливості франчайзингу в контексті маркетингу інновацій, основні напрями розвитку франчайзингу в Україні.
Рассмотрены особенности отношений франчайзинга в аспекте инновационной деятельности, специфика инновационного потенциала договора франчайзинга. Проанализированы законодательно закрепленные понятия инноваций и инновационного продукта. Определены место и особенности франчайзинга в контексте маркетинга инноваций, основные направления развития франчайзинга в Украине.
The features of relations of franchising are considered in the aspect of innovative activity, specific of innovative potential of agreement of franchising, analyzed the existing legislative definition of innovation and innovative product, the place and especially in the context of franchise marketing innovations, defines the main directions of development of franchising in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2142
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Glagka_149.pdf648.13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.