Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГладка, О.В.-
dc.date.accessioned2013-05-15T11:30:09Z-
dc.date.available2013-05-15T11:30:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГладка О. В. Інноваційна складова предмета договору комерційної концесії / О. В. Гладка // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. - Х. : Право, 2012. - № 2 (9). - С. 149-156.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2142-
dc.description.abstractРозглянуто особливості відносин франчайзингу в аспекті інноваційної діяльності, специфіку інноваційного потенціалу договору франчайзингу. Проаналізовано законодавчо закріплені визначення інновацій та інноваційного продукту. Визначено місце та особливості франчайзингу в контексті маркетингу інновацій, основні напрями розвитку франчайзингу в Україні.en_US
dc.description.abstractРассмотрены особенности отношений франчайзинга в аспекте инновационной деятельности, специфика инновационного потенциала договора франчайзинга. Проанализированы законодательно закрепленные понятия инноваций и инновационного продукта. Определены место и особенности франчайзинга в контексте маркетинга инноваций, основные направления развития франчайзинга в Украине.-
dc.description.abstractThe features of relations of franchising are considered in the aspect of innovative activity, specific of innovative potential of agreement of franchising, analyzed the existing legislative definition of innovation and innovative product, the place and especially in the context of franchise marketing innovations, defines the main directions of development of franchising in Ukraine.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherвидавництво "Право"en_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectінноваційний продуктen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectноу-хауen_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectинновацииen_US
dc.subjectинновационная деятельностьen_US
dc.subjectинновационный продуктen_US
dc.subjectмаркетинг инновацийen_US
dc.subjectдоговор концессииen_US
dc.subjectinnovationsen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectproduct innovationen_US
dc.subjectmarketing innovationen_US
dc.subjectknow-howen_US
dc.subjectfranchisingen_US
dc.titleІнноваційна складова предмета договору комерційної концесіїen_US
dc.title.alternativeИнновационная составляющая в предмете договора коммерческой концессииen_US
dc.title.alternativeInnovative component in the subject of franchise agreementen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glagka_149.pdf648.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.