Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2141
Назва: Захист споживачів від маніпулятивних технологій у рекламній діяльності: господарсько-правовий аспект
Інші назви: Защита потребителей от манипулятивных технологий в рекламной деятельности: хозяйственно-правовой аспект
Protection of consumers against manipulative technologies in advertising activity: economic and legal aspect
Автори: Ваксман, Р.В.
Ключові слова: господарська діяльність
рекламна діяльність
недобросовісна конкуренція
недобросовісна реклама
маніпуляції
нейролінгвістичне програмування
хозяйственная деятельность
рекламная деятельность
недобросовестная конкуренция
недобросовестная реклама
манипуляции
нейролингвистическое программирование
реклама
манипулятивные технологии
economic activity
advertising
unfair competition
unfair advertising
manipulation
neurolinguistic programming
Дата публікації: 2012
Видавець: видавництво "Право"
Бібліографічний опис: Ваксман Р. В. Захист споживачів від маніпулятивних технологій у рекламній діяльності: господарсько-правовий аспект / Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. / Національний університет "Юридична академія України ім. Ярослава Мудрого". - Х. : Право, 2012. - № 2 (9). - С. 139-148.
Короткий огляд (реферат): Присвячено питанням господарсько-правового забезпечення функціонування та розвитку рекламної діяльності. Звернуто увагу на досягнення психологічної науки щодо обмеження використання технологій психологічного впливу на підсвідомість споживачів за законодавством України. Запропоновано певну класифікацію психологічних методів, прийомів, за допомогою яких можна маніпулювати свідомістю. Тобто обґрунтовується необхідність модернізації та деталізації певних положень законодавства України у сфері регулювання рекламних відносин.
Посвящено вопросам хозяйственно-правового обеспечения функционирования и развития рекламной деятельности. Обращено внимание на достижение психологической науки относительно ограничения использования технологий психологического влияния на подсознание потребителей по законодательству Украины. Предложена определенная классификация психологических методов, приемов, с помощью которых может быть осуществлено манипулирование сознанием, т. е. обосновывается необходимость модернизации и детализации определенных положений законодательства Украины в сфере регулирования рекламных отношений.
Devoted to issues of economic and legal support of the operation and development of advertising. Attention is paid to the achievement of psychological science with respect to restrictions on the use of technology psychological impact on the subconscious of consumers under the laws of Ukraine. It is proposed the classification of certain psychological methods, techniques, through which can be carried out mind control. That is justified by the need to modernize and detail of certain provisions of the legislation of Ukraine in the sphere of regulation of advertising relationship.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2141
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vaksman_139.pdf804.03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.