Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20315
Назва: | Роль бібліотечних фахівців (служб) у контексті реалізації вимог відкритої науки та принципів FAIR. Метадані, використання ідентифікаторів PID для просування принципів відкритого доступу та відкритої науки академічними бібліотеками |
Автори: | Кулик, М.М. |
Ключові слова: | метадані відкрита наука відкриті дані відкритий доступ до наукової інформації бібліотечна діяльність принципи fair постійні ідентифікатори (PID) metadata library activities open access to scientific information open science open data fair principles persistent identifier |
Дата публікації: | 2024 |
Видавець: | НЮУ ім. Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Кулик М. М. Роль бібліотечних фахівців (служб) у контексті реалізації вимог відкритої науки та принципів FAIR. Метадані, використання ідентифікаторів PID для просування принципів відкритого доступу та відкритої науки академічними бібліотеками : [презентація] / М. М. Кулик ; Наук. б-ка Нац. юрид. ун-ту ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2024. – 51 сл. – DOI: http://doi.org/10.13140/RG.2.2.32994.54721 |
Короткий огляд (реферат): | Принципи FAIR. Поняття наборів FAIR - даних. Поняття PID (Persistent identifier). Види PID. Чому важливі PID. DOI – універсальний ідентифікатор статей. Значення університетських репозитаріїв у просуванні відкритої науки. Статистика внесення метаданих публікацій в “Електронному каталозі”, базі “Праці вчених” в АБІС Ірбіс та репозитарії НЮУ. Інституційний репозитарій як базовий інструмент на шляху до формування політики відкритого доступу та відкритої науки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://doi.org/10.13140/RG.2.2.32994.54721 https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20315 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій, семінарів та "круглих столів" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kulyk_06-06-2024.pdf | 4.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.