Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20315
Название: | Роль бібліотечних фахівців (служб) у контексті реалізації вимог відкритої науки та принципів FAIR. Метадані, використання ідентифікаторів PID для просування принципів відкритого доступу та відкритої науки академічними бібліотеками |
Авторы: | Кулик, М.М. |
Ключевые слова: | метадані відкрита наука відкриті дані відкритий доступ до наукової інформації бібліотечна діяльність принципи fair постійні ідентифікатори (PID) metadata library activities open access to scientific information open science open data fair principles persistent identifier |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | НЮУ ім. Ярослава Мудрого |
Библиографическое описание: | Кулик М. М. Роль бібліотечних фахівців (служб) у контексті реалізації вимог відкритої науки та принципів FAIR. Метадані, використання ідентифікаторів PID для просування принципів відкритого доступу та відкритої науки академічними бібліотеками : [презентація] / М. М. Кулик ; Наук. б-ка Нац. юрид. ун-ту ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2024. – 51 сл. – DOI: http://doi.org/10.13140/RG.2.2.32994.54721 |
Аннотация: | Принципи FAIR. Поняття наборів FAIR - даних. Поняття PID (Persistent identifier). Види PID. Чому важливі PID. DOI – універсальний ідентифікатор статей. Значення університетських репозитаріїв у просуванні відкритої науки. Статистика внесення метаданих публікацій в “Електронному каталозі”, базі “Праці вчених” в АБІС Ірбіс та репозитарії НЮУ. Інституційний репозитарій як базовий інструмент на шляху до формування політики відкритого доступу та відкритої науки. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://doi.org/10.13140/RG.2.2.32994.54721 https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20315 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій, семінарів та "круглих столів" |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kulyk_06-06-2024.pdf | 4.62 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.