Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19170
Назва: Listening comprehension as leading modality of teaching foreign languages for law students
Автори: Shchokina, T.M.
Ключові слова: listening comprehension
communicative skills
levels of perception
teaching foreign language
foreign language communicative competence
аудіювання
комунікативні навички
рівні сприйняття
навчання іноземної мови
іншомовна комунікативна компетенція
аудирование
коммуникативные навыки
уровни восприятия
обучение иностранному языку
иноязычная коммуникативная компетенция
Дата публікації: 2020
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Shchokina T. M. Listening comprehension as leading modality of teaching foreign languages for law students / Т. М. Щокіна // Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community : монографія / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого ; [під ред. І. П. Липко]. – Харків, 2020. – частина III. - 3.2.1. – С. 105–113.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сприйняття мови на слух як засіб навчання іншомовної комунікативної компетенції студентів-юристів. На основі проведеного автором дослідження визначено типи, рівні аудіювання (початковий, середній і вище середнього) і етапи навчання аудіювання.
В статье рассматривается восприятие речи на слух как средство обучения иноязычной коммуникативной компетенции студентов-юристов. На основе проведенного автором исследования определены типы, уровни аудирования (начальный, средний и выше среднего) и этапы обучения аудированию.
Опис: The article deals with the listening comprehension as a means of teaching foreign language communicative competence for law students. On the basis of the research conducted by the author there were determined the types, levels of listening (elementary, intermediate and upper-intermediate) and the stages of teaching listening comprehension.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19170
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-113.pdf675.52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.