Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19153
Назва: Структура и содержание соревновательных групповых композиций в спортивной аэробике
Автори: Мошенская, Татьяна
Бодренкова, Инна
Ключові слова: спортивна аеробіка
композиція для змагань
групові вправи (трійки та п'ятірки)
вікова категорія – діти 9–11 років
спортивная аэробика
соревновательная композиция
групповые упражнения (тройки и пятерки)
возрастная категория дети 9–11 лет
sports aerobics
competitive composition
group exercises (triplets and fives)
age category children 9-11 years old
Дата публікації: 2017
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Мошенская Т. Структура и содержание соревновательных групповых композиций в спортивной аэробике / Т. Мошенская, И. Бодренкова // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2017. – № 1. – С. 62–65.
Короткий огляд (реферат): Мета: виконати аналіз сучасних групових композицій у спортивній аеробіці. Матеріал та методи: використовувалися педагогічні, соціологічні та методи математичної статистики. В експериментальній частині взяли участь 10 тренерів; проведено аналіз протоколів та відеоматеріалів змагань вікової категорії діти 9–11 років, які виступають у номінації трійки та п'ятірки (групові вправи). Результати: вивчено зміст композицій змагань та виділено показники, що визначають його. Висновки: виділено основні структурні елементи, що характеризують композиції змагань. Визначено їх складові, кількість та час виконання. Встановлено, що різноманітність аеробного змісту, простору, засобів оформлення, музична відповідність та логічність побудови всієї композиції змагань при високій якості виконання – характеризує команди-переможці.
Цель: выполнить анализ современных соревновательных групповых композиций в спортивной аэробике. Материал и методы: использовались педагогические, социологические и методы математической статистики. В экспериментальной части приняли участие 10 тренеров; проведен анализ протоколов и видеоматериалов соревнований возрастной категории дети 9–11 лет, выступающие в номинации тройки и пятерки (групповые упражнения). Результаты: изучено содержание соревновательных композиций и выделены показатели, определяющие его. Выводы: выделены основные структурные элементы, характеризующие соревновательные композиции. Определены их составляющие, количество и время выполнения. Установлено, что разнообразие аэробного содержания, пространства, средств оформления, музыкальное соответствие и логичность построения всей соревновательной композиции при высоком качестве исполнения – характеризует команды-победители.
Опис: Purpose: to analyze modern competitive group compositions in sports aerobics. Material and methods: pedagogical, sociological and methods of mathematical statistics were used. 10 trainers took part in the experimental part; the analysis of the protocols and video materials of the competition in the age category of children 9-11 years old, acting in the nomination of three and five (group exercises). Results: the content of the competitive compositions was studied and the indicators that determine it were highlighted. Conclusions: the main structural elements that characterize the competitive compositions are highlighted. Their components, quantity and execution time are determined. It was found that a variety of aerobic content, space, design means, musical correspondence and consistency of building the entire competitive composition with high quality performance characterize the winning teams.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19153
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-65.pdf247.17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.