Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18552
Назва: Парадигмальний вимір сучасного освітнього простору
Автори: Панфілов, Олександр Юрійович
Савченко, Ольга Олександрівна
Ключові слова: освіта
освітній простір
парадигма освіти
технократична освіта
гуманістична освіта
Дата публікації: 2020
Видавець: видавництво «Право»
Бібліографічний опис: Панфілов О. Ю. Парадигмальний вимір сучасного освітнього простору / О. Ю. Панфілов, О. О. Савченко // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. – Харків : Право, 2020. – Т. 3, № 4. – С. 220–234. - DOI: https://doi.org/10.21564/2075-7190.46.213245.
Короткий огляд (реферат): У статті робиться спроба розкриття парадигмальних засад сучасного освітнього простору. Надається огляд парадигм, що сформувалися у світовому освітньому процесі протягом певного часу, зокрема репродуктивно-консервативної та прогресивно-гуманістичної. На основі проведеного аналізу визначено принципові відмінності таких парадигм, зроблено висновок, що освітня парадигма ХХІ ст. має бути заснована на взаємопроникненні та взаємодоповнюваності репродуктивно-консервативної та прогресивно-гуманістичної парадигм, виходить з об’єкт-суб’єктної природи людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18552
https://doi.org/10.21564/2075-7190.46.213245
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри соціології та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panfilov_220-234.pdf241.79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.