Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18552
Назва: | Парадигмальний вимір сучасного освітнього простору |
Автори: | Панфілов, Олександр Юрійович Савченко, Ольга Олександрівна |
Ключові слова: | освіта освітній простір парадигма освіти технократична освіта гуманістична освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | видавництво «Право» |
Бібліографічний опис: | Панфілов О. Ю. Парадигмальний вимір сучасного освітнього простору / О. Ю. Панфілов, О. О. Савченко // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія : зб. наук. пр. – Харків : Право, 2020. – Т. 3, № 4. – С. 220–234. - DOI: https://doi.org/10.21564/2075-7190.46.213245. |
Короткий огляд (реферат): | У статті робиться спроба розкриття парадигмальних засад сучасного освітнього простору. Надається огляд парадигм, що сформувалися у світовому освітньому процесі протягом певного часу, зокрема репродуктивно-консервативної та прогресивно-гуманістичної. На основі проведеного аналізу визначено принципові відмінності таких парадигм, зроблено висновок, що освітня парадигма ХХІ ст. має бути заснована на взаємопроникненні та взаємодоповнюваності репродуктивно-консервативної та прогресивно-гуманістичної парадигм, виходить з об’єкт-суб’єктної природи людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18552 https://doi.org/10.21564/2075-7190.46.213245 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри соціології та політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Panfilov_220-234.pdf | 241.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.